Remarketing

Een remarketing campagne is een strategisch onderdeel van je advertentiebeleid. Als dit op een goede manier wordt uitgevoerd kan het de verkoopcijfers stimuleren. Iedereen wil het rendement op gedane of toekomstige investeringen zo goed mogelijk inzichtelijk krijgen om hierop in te kunnen spelen, of juist om bij te sturen. Dat kan door het rendement van je investeringen te bekijken, ook wel je ROI genoemd. Haal het maximale online rendement uit je online investeringen, websites en/of webshops. Bezoekers worden door remarketing precies op het juiste moment geattendeerd om naar je website te gaan. Als mensen bijvoorbeeld je website verlaten zonder iets te kopen, kun je hen met gebruik van remarketing opnieuw bereiken door middel van relevante advertenties die ze te zien krijgen als ze op internet surfen, mobiele apps gebruiken of op Google zoeken.

Maak klanten van je bezoekers

Met behulp van remarketing zorgen we ervoor dat alle bezoekers die je website een keer bezocht hebben, opnieuw geactiveerd worden om terug te komen op je website. Dit gaat als volgt te werk. Wanneer een bezoeker je website bezoekt, krijgt hij een cookie mee. Als deze bezoeker dan op een andere pagina komt, krijgt hij aan de hand van die cookie, een banner te zien met advertentie voor jouw bedrijf. In deze advertentie wordt de tone-of-voice van je bedrijf getoond. Op deze manier wordt de webbezoeker geactiveerd om terug te gaan naar de eerder bezochte pagina.

Bureau Strak zorgt door middel van remarketing voor afgestemde advertentiedoelen, een breed bereik, een efficiënte prijsbepaling en goede inzichten in je campagnes. Neem contact op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen.