Bannering

Door middel van een banner via een displaycampagne wordt precies de juiste doelgroep bereikt. De banners kunnen gericht zijn op branding of advertising maar ook op producten die al eerder zijn bekeken door je bezoekers. Ook kun je banners laten zien in de vorm van een video of zelfs een game.  Per banner geef je een doelgroep aan die bij je past. Dit gebeurt door middel van het targetten van de doelgroep. Er wordt dan gekeken welke doelgroep het best aansluit bij je website. Ook kan er geadverteerd worden in een bepaalde regio of kan er specifiek per regio geadverteerd worden. Met bannering wordt er gewerkt met een CPC-principe. Dit betekent dat er kosten in rekening gebracht worden als een bezoeker op een banner klikt. Voor de bannering zal er een mediabudget per maand vrijgemaakt moeten worden om daarmee te gaan adverteren. Bannering gebeurt altijd in drie verschillende stappen.

Wat wil bereiken met bannering?

Allereerst wordt er gekeken naar je online strategie en het doel wat jij voor ogen hebt. Wat wil je bereiken met bannering? Bureau Strak stelt een plan op om de juiste doelgroepen te bereiken en de juiste doelen te behalen die jij voor ogen hebt. Aan de hand van dit plan ontwerpen we banners, optimaliseren en beheren we je campagnes. Natuurlijk ontvang je een rapportage van het gehele proces dat Bureau Strak voor je uitgevoerd heeft.

Ben je benieuwd wat we voor je kunnen betekenen? Neem dan contact met ons op.