Hallo, ik ben Daan ten Brinke, 22 jaar oud en kom uit Bergentheim. Ik zit in het 4e jaar van de opleiding Commerciële Economie. Ik ben gek op voetbal en daarom ook fan van Ajax. Om te zorgen dat ik me naast mijn studie niet verveel, voetbal ik zelf bij v.v. Bergentheim, doe ik veel met vrienden en speel ik graag op m’n PlayStation. Na ruim 3 jaar in de schoolbanken is het tijd om af te studeren, tijd voor de praktijk. Marketing met oog voor resultaat, creativiteit en design, daar was ik naar op zoek en dat heb ik gevonden.

In de afstudeerfase ga ik dus aan de bak bij Bureau Strak, hét bureau voor digitale marketing. Digitaal heeft de toekomst en daar weet Bureau Strak alles van! Klanten blij maken met creatieve oplossingen en resultaat waar zij blij van worden, dat is wat ik wil. En dat is wat Bureau Strak doet. Bureau Strak is dé aansluiting op wat ik voor ogen heb en ik hoop nog veel te gaan leren.

Voor Bureau Strak ga ik onderzoek doen naar het gebruik van de Customer Journey in het digitale strategieadvies.

Steeds meer bedrijven verhuizen van off- naar online maar door alle digitale ontwikkelingen is het voor deze bedrijven steeds moeilijker om op te vallen en de juiste doelgroep te bereiken. Bureau Strak is gespecialiseerd in het online vermarkten van producten en geeft de klant een online gezicht. Met het digitale strategieadvies geeft Bureau Strak precies aan hoe en op welke manier je de juiste doelgroep kan bereiken.

Dit doen zij door de Customer Journey in kaart te brengen, deze Customer Journey is de reis die de klant maakt van het oriënteren tot het kopen en gebruiken van een product of dienst. Je hebt zo inzicht in hoe de klant zich beweegt in het aankoopproces. Op basis van die informatie richt Bureau Strak het digitale strategie advies in. Zo schiet je altijd tussen de palen.