Zoekmachine marketing

Vindbaar, conversies, sales

Het is belangrijk dat je organisatie goed gevonden wordt op internet. Wanneer er gezocht wordt op termen die bij je organisatie passen, is het belangrijk dat de website bovenin de zoekresultaten wordt getoond. We zorgen er niet alleen voor dat een merk online beter gevonden wordt, maar ook dat het digitale rendement zal stijgen. Zoekmachine marketing van Bureau Strak, met meetbare resultaten.

Zoekmachine optimalisatie

Google wordt door meer dan 90% van de Nederlanders gebruikt. Het is te vergelijken met een drukke winkelstraat waar je aanwezig moet zijn. Het is belangrijk dat een website zoekmachinevriendelijk is, dit betekent dat een website / webshop voldoet aan de wensen van Google. Met onze SEO (Search Engine Optimization) trajecten zorgen wij ervoor dat uw website goed gevonden wordt door verschillende zoekmachines. We doorlopen uw website op basis van technische en tekstuele aspecten en maken een verbeterslag. Meer informatie over zoekmachine optimalisatie >

Adverteren in zoekmachines

Met SEA (Search Engine Advertising) adverteren we in de bekende zoekmachines als Google, Bing en Yahoo. Door te adverteren in zoekmachines genereert u meer rendement; een verhoging van het aantal leads, conversies of verkopen. In een SEA traject brengen we het zoekgedrag van de doelgroep nauwkeurig in kaart. Vervolgens bepalen we welke zoektermen relevant zijn voor deze doelgroep. Zoekt iemand op de gekozen term, dan wordt een relevante advertentie geplaatst die verwijst naar uw website of webshop. Meer informatie over zoekmachine adverteren >

Webanalytics en rapportage

Met diverse analyse tools meten we wat het online effect is van de digitale marketingactiviteiten. Aan de hand van KPI’s (kritieke prestatie-indicatoren) meten we of de gedefinieerde doelstellingen zijn behaald. Door het gedrag van de bezoekers in kaart te brengen, kunnen we beter en gerichter communiceren. Doordat we webanalytics inzetten zorgen we voor een maximaal resultaat. Dit betekent gerichtere communicatie met de doelgroep, meer conversies, meer verkopen, optimale vindbaarheid en een soepel bestelproces.