Conversie optimalisatie

Conversie optimalisatie zorgt ervoor dat jouw website of webshop beter gaat converteren. Gebruikers van jouw website moeten gemotiveerd worden een actie te voltooien. Deze actie kan het kopen van een product zijn, het downloaden van brochure, zich ergens voor inschrijven of enkele gegevens achterlaten. Je hele website moet er dan ook op ingericht zijn om deze actie uit te voeren. In een conversie optimalisatie project komen de volgende vraagstukken aan bod: Hoe veranderen we websitebezoekers in klanten? Wat is het zoekgedrag van de bezoekers? Hoe kunnen we bezoekers op de juiste manier aanspreken? Hoe zorgen we ervoor dat er meer verkocht wordt?

Conversie optimalisatie is een continu proces

We onderzoeken aan de hand van data uit Google Analytics en uit een aantal gebruikersgedrag tools wat het gedrag is van de bezoekers. Deze data verrijken we met kennis, inzichten en ideeën vanuit onze specialismen. Op deze wijze stellen we hypothesen op voor A/B tests; daarmee doen we een aanbeveling om een ander design of een andere functionaliteit te testen. Dit doen we met slimme software en een goed ingerichte meetbaarheid. Wij geloven dat je door continue optimalisatie hogere conversiepercentages realiseert.